Wednesday, April 22, 2009

004: SAYA YANG BAIK

Banyak benda nak kena disettlekan sebenarnya, tapi saya sangat suka bertangguh~~ Yay!!

- Assignment Computer, group and individual
- Study untuk 3 paper lagi~~
- Amek borang clearance
- Start planning camner nak bwk balik brg2 ni sumer
-Lots more tapi dah malas nak tulis..

Saya rasa saya dah sakitkan hati somebody hari ni. Niat just untuk bergurau, tapi maybe tak kena masa kot. Mintak maaf banyak2~~ takde niat nak sakitkan hati pun..

Saya memang tak reti melawak kot. Dari skolah lagi orang slalu kata saya ni menyakitkan hati. Lawak saya kasar. Saya rasa seronok, tapi org lain terasa sebenarnya. Especially bila masuk asrama, ramai yg terasa tapi pendamkan saja. Diorang buat2 je mcm suka saya, tapi kt belakang kutuk~~ sgt x baik.. Waktu tu rasa org suka kt kiter la~~ so buat la lagi tanpa rasa bersalah..

Tapi ada satu time tu, saya jadi agak senyap n kurang bwat lawak2 kasar tu.. baru la diorang ngaku yg saya dh berubah jadi lebih baik.. Barula citer sebenarnya diorang sgt x suka saya sebelum ni. Those words buat saya jadi terdiam. Rupa2 nya diorang pura2 je suka aku~~ Sgt sedih~~ *amek garpu cucuk mata* hahaha..

Pastu, saya jadi lebih berhati2 nak bwat lawak.. Kadang2 susah nak sedar bila terlajak kata ni. Sumtimes slalu jadi gak time skarang pun. Mintak maaf sangat2 kalau ada yg terasa. Sememangnya x pernah ada niat pun nak sakitkan hati org..

Saya bdak baik.. Hahaha, perasan..

No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~