Sunday, November 8, 2009

Dapat Bersukaria, thanks to Ms Sylvia..XD

Dapat bersukaria, fine~~ tapi apa kena mengena ngan Ms Sylvia plak ni?? Haha.. Ye la, kalau dia x cancel kelas Corp. Finance, x dpt la bersukaria hari Rabu lepas.


Dah lama giler x kuar bersukaria ngan Encik Zahir ni. Asyik la lepak dalam Unisel sebab byk keje la lately. Skang pun byk keje gak tp x pe, ada masa nak bwat. Soooo.. kitorang bertolak around kol 12. Plan adalah nak tgok movie. So... gerak le ke OU. Encik Zahir saya adalah sgt cerewet. Nak tgok movie je mesti kena pegi GSC OU. Tempat lain die x suka. So, walaupun plan kami nak makan kat Sunway, tgok movie kat OU jgak padahal boleh je tgok kat Sunway Pyramid. (tp aku pun x mau la kalau TGV Sunway pyramid, ada bad experience kat sana :p)

Memang nak nak nak nak nak nak nak sgt tgok Papadom. Dah check kat website before this and ada tayangan kol 2.20. Kitorang sampai around time tu and set yg tinggal ada 38je. Confirm la depan2, and Encik Zahir x mau, die tak suka dok depan screen tu ha. I've told you he's a bit cerewet kan?? Haha.. so kitorang pun tukar plan tgok movie yg byk seat available la~~

So.. kitorang tgok Jennifer's Body. Ok.. criusly aku x tau sinopsis citer aku. Memang x amek tahu. Cuma penah terbaca about badan Jennifer ni dimasuki oleh sumthing. That's all. Pastu aku tgok poster die cam cun je( Dah nama pun Megan Fox, cun + extra hot la kan). tapi crius aku ingt mcm citer komedi romantic gitu la. Tapi dah mcm musykil sket sebab 18SG. Aku pun terpikir, silap tulis ni, 18 SX kot.. hahaha...

Dah masuk hall, stat2 pun dah memang 18 SG ha... Aku dah terkedu..Whaddaheck, citer apa la aku pilih ni..hantukah?? haha..Tapi, layan jugakla sebab dlm takut2 tu ada gak lawak2 yg stock ko gelak sambil takut2. Megan Fox sgt hot (x pyh bgtau pun korang sumer confirm tau kan?? hehe). Maybe aku buat satu entry khas pasal filem ni kot (kalau rajin la ye?? byk keje la). Zahir memang x ckp langsung ngan aku. Dah kuar tu baru dia cakap.. "Byk kali dah tertendang seat depan sebab terkejut" Hahaha... apekah?? Dia x habis2 merungut x suka sebab citer tu asyik bg die terkejut.. Lololol.. kesiannye dia, haha.

Then, kitorang gerak ke Sunway Mentari, nak pegi try tempat makan baru seperti dicadangkan abang Daim, Buffalo Steakhouse~~
Kedai ni kat Sunway Mentari. OMG, hari tu memang mcm agak nostalgik. Especially bile gi solat kat Masjid Sunway. Haih, mcm2 memori tetibe dtg balik. How I miss those good old days. Especially my ex-housemates waktu kat Taylor dulu. Dah dah Leen, back to the topic!!

Kedai ni menjual makanan2 barat (tgok nama sudeyh...). Harga dia standard la, affordable untuk kami yg hanyalah student ini. Dan yang lagi bestnyer~~~ diorang ada meal set yg include homemade bun, soup of the day,course meal, drink (iced lemon tea@ hot tea@ hot coffee) dan jugak ice cream as dessert. Harganya cuma RM16.90 nett. Wow!! Berbaloi2 tau. You guys have to try it.
Home-made bun yg sedap giler
Tetiber cam malas nak tulis caption sebab nak upload gambar pun dah berkurun. Anyway, dlm byk2 ni yg sedap hanyalah, bun, mushroom soup, chicken chop dan ice cream. Haha.
Tu la, sapa suruh tamak order mcm2 side order, last2 x hbs sebab kureng la rasa die. Tapi kalau nak mkn western with affordable price memanglah sgt disarankan. Tapi INGAT! X yah mengada2 order side dishes. Sebab overall memang x sedap. Benda2 yg dalam set tu aje yg sedap. Haha

No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~