Wednesday, February 13, 2013

Yaya's E-day

Hola. Long time no see my blog.

Musim kenduri datang lagi *baca dengan nada iklan Tora*. Bulan 3 ni pun banyak kenduri kawen nak kena attend. Hopefully banyak la yang saya boleh pegi. Tapi paling terkesan bila member rapat a.k.a BFF yang mula mengubah status. Rasa macam, Oh my~~ our life is moving so fast. Sekarang ni banyak gambar gi kenduri orang, pasni penuh gambar melawat orang bersalin plak kan. I feel so old...

Geng row paling belakang dalam kelas. Lama betul tak jumpa. Finally dapat jugak catch up walaupun sekejap.

Yuni, Yaya, Aman, Zahir n Me. Aman tidoq sat sebab penat buat hantaran maybe. Anyway, perut Zahir sgt obvious disitu. Hahahaha. *taksedardiri*

Seronok btul jumpa member lama ni. Aku paling suka bila tengok Zahir ngan Yaya gaduh, Haha, hobi aku since belajar. Gaduh2, pastu mintak tambah lauk kat Yaya. Apa jenis bf la aku dapat ni, style tak tau segan ni. Siap 3 ketul ayam dia bedal. Yaya kahwin nanti memang dah kira 3 kepala dah untuk Zahir je. 

Pastu before balik..

ZAHIR: Ok Aman tu, boleh masuk.
ME: Boleh masuk?
ZAHIR: Boleh masuk tu macam boleh bawak sembang la. Boleh geng
ME: Haha, kenapa?
ZAHIR: Sebab smoke jugak. Boleh masuk la
ME: Hek eleh, pasai tu ja.
ZAHIR: Ya la, orang smoke ni lain sket. Dia boleh masuk la. Senang sembang. Orang tak smoke ni lain sket. Suka pandang serong kat orang smoke.
ME: Blerghhghgh, memang patut pun pandang serong kat korang.

Dasar penagih rokok camni la. Ya, aku panggil dia penagih rokok supaya dia bengang. Dia kata dia tak ketagih, suka2 ja. Kalau suka tu anytime je boleh berenti k cik abang. bwek...

Hoi, ni apa citer pasal rokok ni? Aku nak citer pasal Yaya la. 

Yaya, congrats on your engagement. Semoga semuanya baik2 sahaja dan dipermudahkan semuanya untuk ke peringkat seterusnya pula. Semoga berbahagia selalu~~ 

Luv u lots!! Muah~~<3 p="">



2 comments:

Cakap cakap~~