Sunday, September 27, 2009

Memang x lama lagi ramai la kena delete..

Tetiber rasa nak delete beberapa dalam friend list kat fb.. Ok, my fault la kadang2 just add people without really knowing who they are. Bukannye sebab apa pun. Selalunya saya akan tgok kat mutual friends. Bila ada mutual friends yg saya rasa kenal, saya add je la. Sebab tiap2 hari kenal ramai org baru. And sumtimes x sempat nk ingt. And I assume diorang yg add ni actually kenal.

And I dun actually mine pun if diorang ni x braper kenal pun sebab I dun really put personal thingy on fb. So, no hal. TAPI.... ini makhluk2 kdg melampau2 tau.

One good example ada satu hari tu post 'I hate packing' before balik raya hari tu . Then dia post tanya kenapa hate packing. Bagitau la die hate packing because malas. Kena fikir macam2 to make sure ada brg x ttinggal n brg pun agak byk. Tetibe die nak buat baik nasihat aku bersyukurla aku blik ngan kete, x yah susah2 nak angkut. Ada org naik bus baper byk bag nak angkut, siap bg nasihat x yah bawak blik byk2 barang...
ok fine.. sumer nasihat tu btul...
TAPI KO TU SAPER NAK CKP2 MCM TU KAT AKU HA?????????

Seb baik la hari tu ko x tanya pasal benda apa aku bwk blik, kalau x ptg tu jugak ko ah x de dlm frienlist aku...

Dan x fhm pun kena mengena aku malas nak packing ngan kena bersyukur sebab aku balik naik kete. Dah la tu, post status yg sama every few hours. Ko saja je nak ko nyer status muncul kat home page org kan???

Dan saya adalah org yg slalu memberi peluang untuk org tu berubah. So, bile die nak chat, saya layan jugak la. Just for the sake of kenal dia. Means, maybe die x la seannoying yg saya slalu sangka. Dan saya memang la x mau benci membenci, sebab die ni adalah member kepada member saya. Tapi, cehhhhhhhh... bile chat lagi sakit hati. Lawak ko adalah menyakitkan hati. Just wait,kalau ada sumthing lg ko sktkan mata and minda aku, memang delete trus. tengok, baik saya ni.. dlm dah marah giler ni pun still bagi chance.. haih!

Yg lagi sekor ni x hbs ngan mafia wars. Paksa2 aku join mafia dia. Dah aku ignore invitation ko tu berjuta kali boleh x jgn paksa2 dah. Aku dah benci ngan game tu sampai x mau bukak dah, FAHAM TAK??? Sebagai seorang yg berbudi bahasa, aku malas nak ckp kasar2.. aku just do it tanpa mengeluarkan kata2. aku click je butang ignore. Tu pun x faham lagi ke?? Dah berpuluh kali dah aku rasa ko htr invitation tu. Susah ke nak fhm?????? Haih, nama die je penuh kat peti request aku tu. Nak muntah dah aku tgok.

Warghghgh.. tension. Memang nak kena check balik segala friendlist ni. Haih!




No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~