Thursday, September 17, 2009

Saya adalah seekor kucing yg gemuk..

Hari ini saya sudah makan 3 pinggan nasi. Waddaheck, byk giler ok.. sahur dah sepinggan, bukak pose sepinggan, baru td lagi sepinggan. Yg tadi tu sebab saya adalah sgt tringin nak makan nasi moreh. Bantai gak sepinggan, nyum nyum sgt sedap nasi briyani!!


Murtabak pun td rasanya sebijik lebih gak la saya bantai. Sedap giler, x mcm kat unisel.. x yah letak nama murtabak ayam la bro, tukar je nama murtabak bawang.. :p Tu tak kire kuih muih yg dok mkn sejak bukak pose sampai sekarang, siap rebus sosej lg tadi. Wahaha, blum raya lg dah stat mkn mcm apa ni. Bagus2 warm up perut sebelum hari mulia itu tiba, waktu tu baru kite tunjuk kebolehan sebenar. Ok, bangang giler teori.


Dan konfirmnye pegi beraya segala makcik2 pakcik2 saya akan tegur betapa sihatnye saya.. Tak habis2, aku rasa komen tu dah dipakai sejak beberapa tahun yg lepas dah.. Tipu la korang ni. Takkan la tiap2 tahun aku makin mengembang?? Xkan x biasa lagi kot dgn saiz saya ini?? Tetiber aku rasa nak emo n x mau balik kg. Nak bawa hati yg terguris dgn komen2 itu pergi jauh dari kg permai ku di Baling itu. :(


Babai sumer, tahun ni nak balik raya kat Jepun :)





bersama buah hati pengarang jantung saya.. <3

3 comments:

  1. Salam. Auntie ucapkan "Selamat Hari Raya Aidil Fitri" Take Care

    ReplyDelete
  2. Salam....Salam Aidil Fitri buat Leen & family. Extra carefull while on the road this raya..ok? Take care dear.

    ReplyDelete
  3. Salam Aidilfitri buat Auntie berdua jugak. Akan berhati2 time balik kg esok :)

    ReplyDelete

Cakap cakap~~