Sunday, April 3, 2011

Short update on everything

So, I was not updating for so long. Am gonna put up short update on everything that was happening in my life lately. Wah, bajet ada org nak tau kan. But, I'm writing not just for the sake of others to read, but also for me to read them back when I'm old. Mintak2 time tu saya ingat lagi la password blogspot ni kan. Heehee.

- Final exam was good. Btw, paper Seminar in Corporate Finance memang lawak. Nak tunjuk kat korang tapi tertinggal plak kat Shah Alam. Takpe, nanti saya update balik.

- Abah ngan Mama pergi umrah selama dua minggu. Sepatutnya saya pun join sekali tapi tak boleh sebab ada final exam. Abah kata next time plak. Hehe. And, diorang dah selamat balik dah pun. Dapat la gelang ngan jubah. Balik rumah kali ni dapat banyak baju la sebab baju yang diorang beli kat Indon tu pun baru dapat tengok. Heee, lama sungguh tak balik rumah.

- My lil bro, Syafiq got his SPM result and alhamdulillah it's a great one. 8A+ , 1A and 1A-.. Skarang ni kalau dapat A kena tanya plak kan A+ ke, A- ke.. zaman saya dulu A1 A2 je.. kan ke senang... huhu. We are very proud of you Syafiq. Hope you can keep up the good work in the future :)

- Am going to have MUET speaking test this Wednesday. Ahaks, orang lain dah amek berkurun saya dah tua baru nak amek. Hehe, baru terhegeh2 nak amek sebab takut tak leh convo tahun ni. Kalau bukan sebab nak convo taun ni memang tak tau la bila la agaknya nak amek MUET kan. Eh, wish me luck ye.Opps wish us luck lah. Untuk saya, Zahir ngan Adib sekali.

- I will start my industrial training on 18th of April at Morison. Pasni, tiap2 hari kena bangun pagi, gosok gigi, pergi kerja hari2.. I hope everyone in the office will be good to me. Please3... hehe

That's it. Pasni nak try update blog regularly. Tolonglah bagi rajin~

p/s- nak update gambar tp pening nak cr folder mana.. haih

8 comments:

  1. wah morison? great place kan. congrats on that and congrats kat ur bro too. hebat2 u all ni. hehe. and good luck for MUET! heee <3

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, rezeki. Saya x great pun, adik saya great la kot, dia pandai.. ngahaha.. thanks for the wish!

    ReplyDelete
  3. morison tu kat ner??
    congrats to syafiq..leh x aku nak pinjam result die..huhu
    gud luck 4 MUET and praktikal..huhu..update2 la selalu pasni..huwaaaaa..aku gak yg sedih x abiz2 lagik..hehe~~~

    ReplyDelete
  4. Morison tu kat Sentul..
    Eh, boleh je nak pinjam, aku suruh dia fotostat banyak2 bagi kat kite k..
    Ala, best apa jadi student, boleh berfoya2 bgun lambat.. hehe, kitorang dah tak boleh~~
    thanx for the wish!

    ReplyDelete
  5. haaaaaaa pasni ada budak praktikal kena buli la hehe

    ReplyDelete
  6. Haih, saya budak baik. Org tak sampai hati nak buli.

    ReplyDelete
  7. tlg sampaikan ucapan tahniah kepada adik leen.

    gud luck MUET. :)

    ReplyDelete

Cakap cakap~~