Sunday, June 16, 2013

Achievement Unlocked : Bergambar Dalam Toilet Pavi

Semalam aku gi setel borang nak medical checkup. Pastu, gi jumpa Aah ngan Pina kat Pavi. Miss them so much. Lagipun, ada pesan buah tangan from Kelantan.

Lepak kat Subway lama giler. Makan kejap je pun. Borak yang lebih. Terubat la sikit rindu nak gelak gila2 ngan diorang.

Pasal interview keje Aah, pasal rumah sewa baru Pina kat KJ, pasal Pina nak kawen, pasal Pina nak kawen, pasal Pina nak kawen. Haha, basically banyaknya paksa Pina ngan Shahir kawen cepat2. Citer aku nak kawen tu dah boring sangat dah.

Window shopping kejap. Anyway, aku baru tau rupanya harga perfume2 Victoria Secret leh tahan murah gak eh. Aku tak familiar sangat pasal brand ni, just suka satu perfume dia, apa ntah namanya, sebab aku tak ingat la, mana ntah aku dapat sample dia. Best. Smalam saja2 la masuk. Sambil survey2 harga barang *ehem ehem* kan. Best3.. ikut hati rasa nak beli terus. amboi~

Yang ni la aku minat. Not bad. Set 50ml with body wash ngan apa ntah less than RM300. Yang 100 ml punyer set comes with lotion ngan apa ntah pastu ada candle. Aku macam tak tau tu apa.

ME: Apa ni?
SA: Candle.
ME: Candle nak buat apa?
SA: Untuk first night, or nanti u pegi honeymoon. Bau dia sama macam perfume ni *sambil senyum gatal*
ME: Urrrrrr

Hahaha, dah la Sales Assistant dia tu laki, muka cam Paksu Azwan. Malu gila kot aku.

Pastu jalan2 lagi, usya barang2 hantaran Pina, which is cincin berharga RM17,000. Mau gugur segala rambut Shahir dengar harga cincin je. Belum masuk belanja lain lagi.

Dah alang2 kat Pavi ni, apa kata kita buang tebiat buat gaya 'budak2 Pavi' zaman sekarang ni kan. Moh amek gambar dalam toilet~~

Mission accomplished!

Pastu, berpindah plak kitorang ke Times Square, kengkonon bosan sementara tunggu Shahir balik keje. Nak gi tengok movie, citer plak la tak best. 

Anyway, best sangat hangout hari tu. Hope we'll stay in touch. Jangan dok membizi keje je masing2. Muax3!!




No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~