Tuesday, June 18, 2013

Awkward sangat!!

Aku rasa sapa yang kenal aku memang tahu la aku ni sangat pemalu *cakap sambil tunduk muka*.
Yeah, aku tak malu bila dengan orang2 yang betul2 rapat dengan aku je.
Tapi nak betul2 rapat ngan aku pun sangat susah.
Sebab aku ni memang reserved orangnya *eceh*

Tapi ngan family memang aku pemalu sikit.
Jarang la aku nak citer benda2 personal, even ada prob pun jarang aku citer.
Pasal hati dan perasaan apa ntah lagi kan.
Pasal Zahir tu pun bukan aku bukak mulut pun, Mama yang tanya dulu.
Sebab Zahir pernah hantar aku balik rumah dari hostel kan.
Aku pun jawab straightforward je.
'Haah, dah ada'.
Pastu Mama tanya sepatah, sepatah jugak la aku jawab.
Aku tak reti nak citer lebih2, apatah lagi nak citer kalau aku ada prob ngan Zahir ke.
Bahaha, memang bukan style aku la.
Even dengan kawan pun jarang sekali la aku nak citer benda2 personal ni.

Tapi tapi tapi... masanya telah tiba!!
Sekarang ni memang banyak betul kena bersembang ngan family pasal benda ni.
Haha, maybe the time has come kan.
Takleh nak elak pun.
Kalau tak bercakap pasal ni memang sampai ke tua la aku tak kawen ~~


3 comments:

  1. ada benda yang kita boleh share dengan parent.. ada yang tak...

    ReplyDelete
  2. btul tu kak, ada benda tak sesuai nak cite ngan parents..

    ReplyDelete
  3. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    At least 160k women and men are losing weight with a simple and secret "liquid hack" to drop 1-2lbs every night as they sleep.

    It's very easy and works every time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Grab a glass and fill it up with water half full

    2) Proceed to do this weight losing hack

    so you'll become 1-2lbs thinner the very next day!

    ReplyDelete

Cakap cakap~~