Saturday, February 13, 2010

D.R.E.A.M

Impian. Sumthing yang semua orang ada. Sampai ada pepatah (pepatah kah ini?? haha) yang cakap you are nobody if u don't even have a dream.

I have my own dream. It's always about me. Of course la, takkan aku nak tolong fikir impian untuk orang kan?? Tapi, after I met him, I realized that my dream has changed bit by bit. It's not focused ONLY on me anymore. It always revolved around US. Impiannya masih sama, suma sekarang ada dua watak dalam cerita impian saya itu. Dan sebenarnya, impian itu jadi lebih bagus bila ada dua watak. No more materialistic dream. It's more towards having a happy life, not luxurious life.

Saya suka dengan impian saya sekarang dan saya harap saya boleh capai impian tu bersama watak yang ada dalam cerita impian saya itu. <3

p/s: i miss u much!!




No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~