Sunday, February 28, 2010

Driver sapa la ni~~

Lokasi: Dalam kereta
Masa: Baru lepas balik dari lunch

Saya: Warghghghg, panas giler kan skarang?

Pak Cik Driver: Tu la pasal.. nasib baik ada peti ais kat rumah, boleh sejukkan air. Eh, nak air tak bawak balik bilik? Japgi kang dahaga.

Saya: Eh, tak apa la. Ada je air kosong kat bilik

Pak Cik Driver: Ala, yang tu tak sejuk. Nak tak? Saya turun gi beli.

Saya: Emm, ok jugak. Tapi saya turun beli la. Kenapa awak nak turun beli plak, saya yang nak minum.

Pak Cik Driver: Tak pe. Panas la ni. Dok dalam kereta, amek angin air-cond sudah. Saya gi beli.

Saya: Waaaaaaahhhhhhh... sangat baik dia hari ni. Bagus2.. Sejak bila jadi baik ni ha??

Pak Cik Driver: Dah nak bulan Mac dah. 23 hb dah dekat...

Saya : 0.0

Hadoi~~~~~~~ Ada udang balik keowteow kungfu rupanya...

No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~