Monday, February 15, 2010

JJ Wangsa Maju...

Smalam tido dengan keadaan yang sangat mendukacitakan. Seriously, memang teruk giler keadaan. Not keadaan as in physically, tetapi emotionally. Macam malas nak tido pun ada. Tapi, what to do. Kena la tido jugak.

Pagi pun mood adalah tak elok. Kak Nini kejut ajak gi breakfast sebab diorang sumer nak breakfast luar. Dengan moodynya saya gelek eh geleng kepala cakap x nak. Mama pun kata biar la saya tido. Nanti bungkus je breakfast untuk saya. Pastu dah puas membuta online kejap sampai diorang balik. Makan, tengok CJ7, nak tengok Melodi tapi otak x boleh nak concentrate even depan tv. Hal semalam still la mengganggu fikiran. Apa lagi, naik bilik golek3 tanpa arah tujuan, sampai la Mama datang bagitau nak kuar baru la kelam kabut nak mandi.

Tengah hari lak pegi JJ Wangsa Maju sebab nak cari seluar untuk Syafiq. Disebabkan diorang sumer lapar (diorang breakfast awal kan), destinasi pertama adalah food court sebab mama nak makan nasi. Saya full actually tapi makan je la kan, amek nasi ayam ngan milo ais. Haih, x best la nasi ayam dia. Then gi beli groceries and then cari seluar Syafiq. Saya memang x ada mood langsung sepanjang hari. Niat di hati nak jugak la beli something dah alang2 kuar ni kan, tapi sebabkan x de mood.. rasa macam nak balik rumah jeeeee.

Sampai rumah pun tengok tv kejap dah rasa menyampah. Naik bilik balik golek2. Sampai Maghrib kot dok bergolek2 mengenangkan nasib, haha. Tapi Alhamdulillah lepas Maghrib everything turn out fine. Lalalalala.. tetiber seronok dan malas nak habiskan entry ni. Hahaha




No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~