Monday, November 22, 2010

A new start

It's a new semester in a new place. I think I'm started to like it here.

Malam pertama kat sini tido ngan Ila beralaskan 'toto' sebab tilam tak beli lagi. So, siang tadi gi la survey2 tilam ngan Ila, Armi dan dibantu oleh Captain Zahir bersama co-pilotnya Apis. Setelah puas memborong, (pasukan pengiring shopping lebih sebenarnya) kami pun pulang dan membuat decision nak beli tilam yang macam mana.

Pada malam hari nya, saya dan Zahir pun segeralah ke Giant membeli 4 biji tilam yang berjaya menyumbatkan diri masing2 di dalam kereta. Hebat sungguh tilam2 ini. Tengoklah siapa tuannya kan~

So~~ malam ni berjaya lah tido di atas katil bersama tilam. Yeah, dan broadband pun activate kembali setelah penat lelah mencari tempat nak bayar bil Celcom. Pasni nak bayar ikut CIMB Click je la. senang keje. Ok, selamat malam semua

p/s: Ayat saya di malam hari sungguh tunggang terbalik. Tapi itu tidak bermakna saya sedang di bawah pengaruh alkohol mahupun dadah walaupun sepatutnya saya meminum sedikit dadah (drugs = ubat batu) malam ini tetapi tidak berbuat demikian sepertimana nasihat doktor.Demmm,, ishould get some sleep now!

3 comments:

  1. aku tau..malam2 kau skrg di pengaruhi oleh lampu2 di i-city..
    p/s..:..aku gi i-city jalan kaki doe.. [ dgn nada bangge ]

    ReplyDelete
  2. hebat la ko.. boleh jalan kaki gi sana.. aku maybe golek2 baru sampai kot.. sebab nak jalan jauh plak, golek maybe tak penat sangat..

    ReplyDelete
  3. kalo betol itu lagi satu pembaharuan yg ko baru detect..bagus leen..ko kena try tu..sesuatu yg BARU tu di shah alam nie..har har har... =P

    ReplyDelete

Cakap cakap~~