Sunday, August 2, 2009

011: On Holiday

Saya masih lagi bercuti. Tapi dlm otak memikirkan mcm2 benda. Lots of them is pasal M.O.N.E.Y.

Saya ada byk plan for the next sem tapi money mcm sempadan antara benda yg boleh dibwat and x mampu nak bwat. Yuran ni lagi satu. Perlukah saya membayar semuanya sekali gunakan wang saya??? Ataupun guna duit big boss dulu and bayar balik ansuran tiap2 bulan??? Haha, tapi mcm yakin je kalau ambek second option tu kompem2 aku x byr balik. Hahahaha.. giler jahat nyer anak. Tak hbs2 menghabiskan duit mak bapak.

Dah la tu.. balik rumah je mesti segala stok mknan kat umah aku habis cepat. Tibe2 segala jajan yg x pernah bersentuh kt dapur tu habis lesap tanpa sebarang kesan. Tu belum kire bil elektrik yg tiba2 melambung sebab laptop dan tv yg on 24 hours.. Haha, camner tu aku tgk tv n main laptop at the same time???

dan anak2 sedara saya sudah mau pulang ke kl..

Tetiber malas nak sambung. Haha, Bye bye!!!

2 comments:

  1. salam...

    bercakap pasal money.. hayati kata-kata anaklaut:-


    you can buy a house,
    but you can't buy a home.

    you can buy a clock,
    but you can't buy time,

    you can buy a bed,
    but you can't buy enough sleep.

    you can buy medical treatment
    but you can buy health.

    you can buy blood,
    but you can't buy life

    you can buy a footing,
    but you can't buy respect

    - terima KASIH singgah memberi komen di anaklaut.:)

    ReplyDelete
  2. @anak laut

    kata2 anak laut tu memang sangat betul. Terima kasih tinggalkan komen. Kata2 anda memang selalu meninggalkan kesan kat saya.

    ReplyDelete

Cakap cakap~~