Friday, August 21, 2009

Perlukah saya bertindik??

Ni semua gara-gara post Peej itu harilah pasal subang anggur hitam dia tu ha...


Sebenarnya, sgt tringin nak pakai subang dari dulu lagi.. tapi~~ tapi~~ Budak2 lain kecik2 dah ada lubang kat telinga. (tindik la maksudnya, lubang telinga yg leh isi segala jenis bhn lombongan tu saya pun ada) . Tapi saya rasanya lambat giler lah tindik telinga.. darjah 5, 6 ke form 3 ntah.. crius x ingt. Tu pun kena paksa. Mama kata pompuan kena la tindik telinga, boleh pkai subang. baru lawa. Saya cakap x pe... x mau pkai subang. And then dia kata, sekarang ckp boleh la, tunggu la besar2, nanti mesti tringin, pastuh nak cucuk tang mana??? Dgn sedihnya.. gi la tindik kt kedai emas Cina mana ntah.. huhu.. Walaupun x sakit sgt, tp still SAKIT... Saya takut sakit!!


Pastuh kena balik hostel, mama suruh gak pkai subang tu walaupun kat hostel kan x leh pkai brg kemas. Mama kata, kalau warden tanya bgtau la sebab x nak bg tutup. Sementara je, sebab luka telinga tu belum sembuh btul2.. Dah kering luka tu, bukak la. Tapi tgn ni gatal giler, suke main2 subang tu samapai la ada skali tu terluka terus telinga pastu gatal la bukak subang tu. Dah bukak tu rasa selesa gler. X nak pkai dah walaupun luka dah ok. Pastu dia terus tertutup sendiri lubang tu. Haha, rasanya tindik tu bertahan sebulan je kot. Pkai subang tu pun x sampai sebulan. Ngok btul la, penat je sedih2 tahan sakit waktu tindik dulu, tahan x sampai dua bulan pun.


Dan sekarang~~ emmm.. saya teringin nak pkai subang la.. Emmm... agak2 nye sakit x kalau tindik skarang. Org ckap dah besar2 ni, daging dah tebal n keras ke apa ntah.. lagi sakit.. wa... camner ni.. tringin la nak pkai subang.. tapi takut sakit..



5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salam Leen..Aunty sampai sekarang x bertindik. Rimas pakai anting2..takut pun yer jugak. Daging telinga rasanya dah liat takut tak boleh tembus dan bengkok pulak jarum tindik tu....eiii horror... ahaks

    ReplyDelete
  3. Salam...Leen x suka baca blog aunty ker?

    ReplyDelete
  4. aku bertindik masa umur 18thn...hahahaa....

    ReplyDelete
  5. tindik laah, x sakit >.<
    kita tindik time form 5!

    ReplyDelete

Cakap cakap~~