Tuesday, November 13, 2012

Atun's Wedding + Rawatan Resdung Permata Hijrah + Nasi Lemak Royale + Starbucks

Hola~~

WEDDING ATUN 
Sabtu lepas adalah hari yang sangat dinanti2kan oleh saya. Sebab Atun kawen. Walaupun wedding planner yang dia pakai ni memang boleh bawak sakit jantung, tapi hasil dia sangat2 cantik. Cuba bayangkan ye, Atun punya baju ni dia orang first yang akan pakai. Meaning, baru buat la. Wedding hari Sabtu, tapi hari Rabu tu is the first time dia dapat tengok baju dia. Baju laki tak siap lagi.Cuba lah bayangkan kalau baju tu tak jadi macam apa yang kita nak kan.. tak meraung plak kan. Tapi Alhamdulillah, the outcome is really nice. Meh aku curi sket gambar2 dari fb dia. Hopefully dia tak marah la.. hehe

Ni aku yang snap sendiri, kebetulan tengah tunggu kak Pae n Kak Tati sampai, diorang berarak depan kete kitorang. Hee, cantik sangat Atun. Memang seri pengantin betul.

The bride n groom with Atun's parents. Comel je semua.

Pelamin yang lawa sangat. Zahir pun puji kata cantik sangat. Colorful. 

Makanan dia pun sedap. Kira memang puas hati la dengan wedding planner ni. Cuma sapa yang cepat gelabah tak disarankan la amek ngan diorang. Mau sakit jantung before wedding. Hehe. Anyway, congrats Atun. Dah jadi Puan Atun dah. Miahhaahaa. Tak leh geng ngan kitorang cik2. :p

RAWATAN RESDUNG PERMATA HIJRAH

Lepas kenduri Atun tu, trus gerak gi Melati amek Apis then ke AU3 Keramat. Misi kami adalah untuk menjalani rawatan resdung di Permata Hijrah. Actually, aku pernah dengar nama diorang ni tapi seriously aku tak pernah tahu pasal berita2 penipuan diorang ni sampailah pagi Sabtu tu. Tapi, aku ngan Apis nekad nak try jugak rawatan tu. Kira kitorang tawakal je la ni. 

Hasilnya, errr... ntah seriously aku tak puas hati. Macam hembus sendiri je.. Bwat penat je. Tengok dalam gambar bukan main kuar lendir banyak gila kan. Rupanya diorang just letak herba2 bagi kita hidu so that kita bersin2. Pastu kena la hembus sendiri. Ceh, kalau camni baik buat kat rumah sendiri je. Herba tu abah aku pun pernah bawak balik rumah. Memang kita akan bersin seteruk2nya la kan. Pastu memang la kuar lendir2 tu. Tapi memang tak rasa lega langsung. Lagi rimas ada la. Baik buat yang asap tu. At least lega gak rasa pas bwat. Yang ni, hek eleh. Rugi je RM50 aku.

Pas buat rawatan tu , kitorang gi makan kat Nasi Royale. Then, before balik rumah aku ngn Zahir gi meeting kat Starbucks. Haha, macam hapa je entry aku kali ni kan. Sebab aku ngantuk ni. Tu yang kelam kabut type cepat2 nak bagi habis sebab wa mau tido... Tata, Nite!!






2 comments:

  1. salam kenal..=)
    suka tengok pelamin tu....
    cantikkkk...
    tapi kamiorang bidayuh xda buat pelamin masa kawin..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. salam kenal.. suka baca blog kamu.. hehe

    oh, orang bidayuh ada sanding2 tak?

    ReplyDelete

Cakap cakap~~