Saturday, November 17, 2012

Doraemon

Banyak benda aku nak luah kat sini. Tapi malas. Takut tetibe orang yang berkenaan terjumpa plak blog ni. Haha. Yang pastinya, aku stress tengok mereka2 ni. Time camni aku harap sangat Doraemon tu wujud dan dia hidup dalam laci meja aku. Tapi aku tak nak jadi Nobita sebab dia x hensem, x cool dan x awesome. Aku nak jadi diri aku. Tapi aku nak jadi kawan Doraemon tu. Pastu aku nak mintak Doraemon kuarkan alat yang boleh kecikkan orang tu. So, aku akan kecikkan orang yang berkenaan. Aku nak bagi kucing makan. Hahaha... kejam tak aku.

Takpun, aku nak mintak alat yang boleh buat orang dengar cakap kita. So, aku akan suruh diorang ni pi pindah planet Marikh so that diorang tak kacau lagi hidup aku kat Bumi ni. So, I need a Doraemon a right now.





2 comments:

  1. haha.. xpayah doremon la.. aku pon leh tolong penyet2 kan diorang. aku pon tgh bulat2 macam doremon skrg ni :P

    ReplyDelete
  2. Tak mau.. satgi ang kena tangkap ngan polis sebab membunuh.. hahaha

    ReplyDelete

Cakap cakap~~