Thursday, November 1, 2012

Bloop Foot Mask

Hola everyone~

Rasanya dah lama tak mencoret benda berfaedah kat sini. Err, pernah ke? -.-' .Anyway, hari ni saya nak share sesuatu yang menarik dengan anda *gaya mcm org promote barang kt tv* . Sebenarnya, saya ni memang minat masuk contest2 kat magazine sumer ni. Alhamdulillah, selalu jugak la menang. Kalau tetibe tengok saya pakai benda2 branded sket tu, kemungkinan besar menang contest la tu. Sebab, kalau nak beli sendiri memang idok le teman nak membelinya. So, bulan September hari tu menang macam2 la jugak. Siap dapat Kinohimitsu Bust Up Drink tu 2 kotak. Memang saya bagi kat orang yang lebih memerlukan je la.

So, benda yang saya dah rasmi adalah seperti berikut:-

Bloop Foot Mask, B.liv By Cellnique's Off With Those Heads & Masker

B.Liv By Cellnique Off With Those Head

Ini untuk hilangkan white head and black head tanpa anda perlu lagi menangis tahan sakit sebab picit guna benda alah besi buang black head tu kan. Ataupun ada yang guna kain pun pedih jugak kan. So, worry no more sebab sebum gel B.Liv ni kita hanya perlu sapu kat t-zone dan mana-mana area muka yang ada white & black head. Dalam masa 14 hari,white & black head korang akan jadi senang sangat nak kuar. Yay! Tapi saya pakai belum sampai 14 hari. So, tak leh nak citer kat korang lagi keberkesanan dia. Nanti dah cukup 14 hari, saya bagitau k. Tapi saya memang perasan jugak lepas pakai benda ni, white head kat hidung memang senang sangat nak kuar. Just sapu2 sikit je trus keluar. Dah tak payah nak tenyeh whatsoever. Wee, tak sabar nak tunggu 14 hari. Oh, tadi google nak tengor retail price benda ni. 30 ml RM139 rupanya. Selamba je aku dok tenyeh2 benda ni sesuka hati banyak2. Mahal kot nak beli sendiri ni. Hahaha, so start hari ni pakai secara optimum. Sayang ni, benda dapat free.. Tapi tengok review semua pun cakap memang effective benda ni, so harap2nya kat saya pun effective la ye. We'll see.


B.liv By Cellnique Mask

Saya dapat 6 pieces. Ada 3 jenis, so 2pcs untuk setiap jenis. Dullness Cessation untuk pencerahan, Knock Off Age untuk anti ageing dan Repair & Rescue untuk kulit sensitif. So far, I'm loving all of it. Rasa segar je lepas pakai masker ni. Malas nak snap gambar sendiri, tetibe google2 jumpa gambar mask yang sama jenis, so saya pinjam le gambar ni ye..



 Bloop Foot Mask

Yang ni memang saya recommend sangat2 sebab memang dah terbukti berkesan. Tepat2 plak tu 7 hari seperti yang dijanjikan.

Ni rupa kotak dia

Ni rupa after bukak? Haha, nampak x?

Dia macam stokin, so kita masukkan la kaki kat dalam stokin kertas ni selama 1 jam. Dekat kotak dia tulis hari ketiga hingga keenam kulit tapak kaki kita akan menggelupas bagaikan kertas dikoyak2. Haha, dan exactly on the third day kaki saya memang menggelupas macam kertas ok. Keluar sekeping-sekeping macam kertas k. Sampai macam takut plak. Dan exactly on the 7th day, tapak kaki jadi sangat lembut sebab  kulir baru kan. Best sangat. Dan kalau ikut kotak foot mask ni jugak, treatment ni patut buat dua @ tiga bulan skali. Hopefully la ye, jangan la tiap bulan kan. Rabak poket saya kang sebab tadi google cari harga dia satu RM54 hokeh.. hehe

So, sesapa yang teringin boleh try k. So far, saya sangat2 berpuas hati especially foot mask ngan off with those heads tu. Selamat mencuba k. Dah try benda lain nanti saya update lagi :)




No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~