Wednesday, March 10, 2010

Hari Blur..

Tak tau la kenapa hari ni rasa macam agak blur. Macam rasa ada something yang perlu difikirkan tapi tak tau apa dia. Otak aku ni dah problem kot. Haih.

Pagi ni bangun as usual, surf internet, get ready blablabla tapi tak kejut Zahir sebab dia demam since semalam. Kol 10.30 pun dah tak sedar apa. Malas nak kacau dia lagipun dia dah bagitau tak nak gi kelas. Tak larat. Okay. Cuba berenti kat sini je. Macam aku ngan Zahir dok serumah je kan? Wahahah. Okay, sambung balik.

Tetibe kol baper ntah dia SMS nak gi klinik. Ingatkan nak gi after saya balik kelas. Tetiber dia cakap hidung kuar darah. Hadoi. Risau gak tapi rasanya sebab panas kot. Small prob kot, hopefully. Sooooooo, saya pun ke klinik la teman dia and memang tak sempat masuk kelas Managerial Accounting. Alhamdulillah, demam biasa je. Tapi dapat MC sebab suhu still tinggi lagi. Ceeehhhh, suka la pakcik tu tak payah gi kelas. Dah la patutnya dia present waktu kelas Business Law nanti. So, teman dia lunch (ceh 'teman'?? macam saya tak nak makan je kan.. wahhaha)

Pukul 2 masuk kelas MCM. Pas habis kelas lepak kat Taska ngan Nur, Faiz, Aiman n Syam. Merepek2 ngan budak2 tu sampai la kol 4, then masuk kelas Law. Habis kelas balik bilik.Ntahla. Saya tak tau apa saya buat sepanjang hari ni. Macam blur giler.

Haih. Dah la. Tak tau nak tulis apa dah, tata.

P/S: Take care.. sedih tak dapat jumpa hari ni :(

No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~