Saturday, March 20, 2010

Plan yang terkubur

Hello people!

It's Friday and supposed to be a very great day. Haha, supposedly nak balik rumah. Zahir pun nak pulang ke kampung halaman. Yes, dah lama rasanya tak tido di katil di rumah dan bermalas-malasan dan dapat makan yang sedap2 tanpa perlu bergerak dengan banyak.

Tapi nak bwat camner? Kita hanya merancang, Allah yang menentukan. Zahir cancel plan balik Alor Setar sebab risau tak sempat nak study untuk test Business Law rabu ni. Elok je nak call mama semalam, tetiber Mama yang call dulu nak bagitau diorang nak gi Kuala Lipis (ke Kuala Pilah ha?? tak ingat dah) so nak confirmkan saya nak balik ke tak? Ermmmmmm.. memandangkan kelas Islamic Finance pun sampai petang, confirm la tak sempat nak ikut. Dah tu, kalau setakat balik menganga depan TV tapi takde orang pun adalah sangat buang masa. Baik dok kat hostel teman Encik Zahir study. Okok, ada hikmah ni. So, boleh lebih prepare untuk test Business Law and Islamic Finance minggu depan. Hadeh. Pening otak fikir pasal test

Oh, hari ni adalah besday besfren saya, OLIE!!
Tahun ni adalah tahun ke-10 saya kenal dia, weee.. sangat lama.
I love her damn much sebab dia sorang je kawan yang sanggup tahan dengan perangai saya yang kekadang memang macam mintak pelempang kan. Yes, waktu sekolah dulu saya sangat selalu mengalami mood swing yang ntah apa2. Tapi Olie ni tak pernah kecik hati lama2 dengan saya. She is always there for me, walaupun kadang2 saya sakitkan hati dia. Dia sentiasa baik ngan saya. Yes, I'm a bad friend.

Tapi, we still close to each other sampai sekarang dan saya akan share most of my secret with her. I know it will be save. Sempena besday anda yang ke-22 ni, aku doakan ko sentiasa sihat walafiat and ceria macam selalu sebab OLIE=CERIA TERLEBIH=GILA. That's what you are. And May Allah bless you always. Semoga sentiasa berbahagia bersama yang tersayang. Love you laling ! <3>



No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~