Wednesday, February 8, 2012

Life is about making decision, is it?

Hari ni aku ditanya satu persoalan yang tak pernah aku sangka at least dalam masa setahun ni. Aku tau benda ni aku kena jugak hadapi tapi bukan sekarang. Aku tak ready. Dan jugak tak mampu.

Yang paling penting, aku tak ready untuk sumer ni. Walaupun aku tau my argument is invalid kalau dikira dari sudut pandangan agama. Memang tak boleh argue pun. Tapi macam mana ni??? Sekarang aku jadi bingung. Bila parents dah bersuara I know I got to do something.

Aku nak ulang lagi, aku tak ready.... Hmm.. seriously aku sendiri tak ada jawapan. Not now. It's not the right time I guess. Tapi, aku faham perasaa diorang. Bukannya diorang saja2 nak tanya benda tu. Haih. Life is getting complicated when u get older. Career, family, love, friend.. eh, I think friendship je yang tak complicated. Yang lain, they are getting complicated when u grow older.. :(

No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~