Saturday, January 14, 2012

Happy birthday Armi!

Haluu..

This post is dedicated to my beloved Armidila @ Duyung Armidinata.. Nasib ang le besday time aku cuti so aku pun x tau bper kali aku wish besday kat ang. Selamat menjadi tua ye makcik. Ko dah 24. Aku blum lagi, muda belia. Ko ngan Zahir dan satu geng umur. Haha.

So.. ucapan saya pada anda adalah.. be a good girl always. Hope you find the happiness that you are looking for in your life. Hope ko jumpa orang yang terbaik untuk ko. Semoga diberkati Allah sentiasa dan dimurahkan rezeki. Pendek citer, sumer yang terbaik la aku doakan untuk ko.

Armi ni antara kawan yang sangat la aku sayangi. Kiter pernah rapat gila waktu Form 4 kan. Tapi lepas peristiwa tu kita jadi x baper rapat, tapi still la sembang2 kan. Waktu tu aku agak ko sedih sangat atas pemergian Arwah sebab tu berubah. Dan, tak sangka kita jumpa kat Uni balik dan ko pun mengaku peristiwa tu yang bwat ko takut nak rapat ngan aku. Hehe, dan kita jadi rapat balik. Aku tau aku bukan la rakan terbaik untuk ko tapi i want u to know, if u need anything or wanna talk on anything,.. u know u can find me *wink wink*. Setiap memori kita InsyaAllah aku takkan lupa sampai bila2. Bergosip, bersembang, luahan perasaan.. kat mana2 pun jadi. Awal2 sem time x dok sekali, parking hostel pun jadi tempat sembang. Tapi one moment aku paling ingat adalah time kita sembang depan Dewan Biru satu malam tu sambil makan burger. Trust me, semua nasihat ko malam tu aku ingat (aku tak sure ko ingt ke tak kejadian yang sedang diperkatakan ini), aku tahu ko kawan yang baik sebab bagi nasihat tu. Sebab hanya kawan yang baik akan berterus terang dengan sahabat dia untuk kebaikan. FYI, malam tu aku balik bilik semalaman aku fikir pasal tu. Dan aku decided untuk ambil keputusan yang tak sama seperti ko harapkan, bukan sebab aku tak amek berat apa ko cakap, tapi aku decided to take the risk. Hahaha, kalau ko rasa confuse apa yang aku cakap ni sila tanya k.

BTW, i miss you so much bebeh. Rindu sungguh nak gossip ngan hang before tido. Dan jugak makanan2 ang yg sedap. Happy Birthday yang!! Aku nak curi satu gambar kat fb ang please jangan marah.. haha

2 comments:

  1. alaaa..... so sweeettt... okay - best birday gift eva - in life -
    tq sangat... aku ingat weh. semua.... heheh :)
    tq yang!

    ReplyDelete
  2. welcome.. yay!! ingat semua!!best2~~ friendship forever!

    ReplyDelete

Cakap cakap~~