Monday, January 30, 2012

Cik Beah Ohsem

Aku baru terjumpa video2 Cik Beah Osem ni. Osem la jugak. Aku suka la skarang ni ramai berdakwah guna pendekatan yang lebih dekat dengan remaja muda mudi sekarang. Eh, ke aku yang makin mendekatkan diri ke arah mereka? Hehe, tak kisahla mana satu pun. Janji benda elok kan, why not? Video2 Cik Beah Osem ni memang bagus. Teguran mengenai apa yang berlaku sekeliling kita. Contoh macam video ni:-




Aku tau sekarang ni ramai yang pakai tudung tapi bukannya menutup aurat. Same goes to me. Pakai tudung tapi baju still nampak body shape. Tudung tak tutup apa yang sepatutnya. Kalau malas sangat tak pakai anak tudung kat dalam, so kekadang nampak rambut. Tak bau syurga kot. Hmmm, jom la sama2 kita berubah ke arah kebaikan. Aku pun nak berubah jugak, slow2 tapi berterusan la hendaknya kan. Let's lah uolls..Haha, kalau rajin gi la search Cik Beah Osem ni kat Youtube k.. Chowcinchow..

No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~