Tuesday, January 17, 2012

Woman's Logic

Kalau rajin layan 9gag, mesti korang tau kartun2 pasal woman's logic kan.. aku rasa banyak yang btul jugak. Heehee, women are mysterious creature. Memang nothing can describe woman. Kalau argue ngan pompuan, jangan harap la nak menang. Kalau ko btul pun, pompuan nak menang jugak. Kalau ko salah, lagi la pompuan menang kan.

Ni adalah citer benar berlaku semasa tengah makan ngan Zahir.Lebih kurang gini la conversation dia. Aku tak ingat apa benda dia cakap yang sama sangat macam Olie, so aku pun nak kaitkan la birthdate diorang ngan perangai diorang.

Me: Mesti sebab korang lahir bulan 3. Sebab tu lawak giler. Sebab tu dua2 saya sayang. Hahahaha. Korang2 dua2 Pisces kan.

Zahir: Tak la, saya Aries kot.

Me: Olie Pisces. Awak mesti la Pisces jugak. Dekat je kan. Dia 19/3, awak 23/3.

Zahir: Masalahnya saya Aries kot. Besday sapa sekarang ni?

Me: Eh, haah.. betullah Aries. Hehe, silap. Selalu ingat je.

Zahir: Haah. Aries. Sama ngan Abg Daim. Dia 28/3

Me: Eeeeee, besday abang sendiri pun tak ingat. 27 kot. Dulu awak bgtau 27.

Zahir: Ya Allah, 28 la. Dah bertahun2 dok celebrate sama2 tak kan salah kot.

Me: Ye ke. 27 la.

Zahir: 28 la. Dah 24 tahun jadi adik beradik x kan salah kot.

Me: Macam 27 je. Hmmmm

*bukak fb Abg. Daim, tgok info*

Me: Oh, hehehe, betul la 28.

Ni Zahir punya reaction

2 comments:

  1. aku boleh bayang wajah zahir disaat peristiwa tu berlaku. hahaha.

    ReplyDelete
  2. Haha, hang tau kan muka bengang dia camner..

    ReplyDelete

Cakap cakap~~