Saturday, January 28, 2012

Kegilaan yg tiba2.. memang gila

Aku tak reti bawak motor. Rumah aku x de motor. Family aku tak pernah memiliki motor. Aku tak teringin nak bawak motor. Sebab aku penakut. Drive kete pun aku takut apatah lagi menunggang motosikal. Otak aku suka imagine benda2 menakutkan macam kena langgar lori ke, jatuh motor pastu kena langgar dari belakang, motor kena tahan pastu mat2 rempit macam dalam citer Yusof Haslam datang tahan pastu kacau2 macam la aku hot sangat.

Tapi kalau orang bawak aku, aku relax je. Lagi suka ada la. Macam time duduk rumah sewa dulu, aku gi kelas ngan Yaya. Dia yang merempit, aku seronok je makan angin kat belakang. Tapi nak suruh aku bawak please jangan ye. Aku sanggup jalan kaki.. err, kalau x de anjing la. Kalau ada anjing, aku sanggup dok kat kelas sampai tengah malam pun takpe, sampai ada orang dtg selamatkan aku.

Tapi kan, hari tu ternampak ni dalam iklan Celcom talk-a-thon tu.. aku rasa macam cute sangat.. sapa nak tolong belikan? Dan tolong bawak aku sekali plz.. kira macam driver la, tp bawak vespa je la ek..



No comments:

Post a Comment

Cakap cakap~~