Showing posts with label addiction. Show all posts
Showing posts with label addiction. Show all posts

Saturday, December 22, 2012

Video-video yang boleh buat rasa nak hempuk laptop

Aku ni memang suka tengok video2 pelik kat Youtube. Video2 merepek yang kekadang rasa nak pelempang muka je orang dalam video tu. Tapi dalam nak lempang tu japgi ulang lagi 50 kali, pastu terus lekat dalam kepala. Tapi video 5 days MC tu memang aku tak ulang la. Annoying. Meh, aku share top video annoying tahun ni.

No. 5

5 Days MC
Syok kot no buat mulut camtu. Comey kot no. Kalau tengok video dia buat untuk ex-bf dia lagi la rasa nak lempang. Kanak-kanak sekarang ni ada masalah tak cukup kasih sayang sungguh. Video ni pun dah cukup annoying. Yang makhluk-makhluk lagi hodoh pun dok sibuk buat parody. Hangpa ingat cool ka? Lagi annoying ada la. Hehe.

No. 4


Dok Mano
Ni plak lagu Akon version Kelantan. Mula-mula dengar aku dah terbahak2 gila. Pastu dok ulang-ulang sampai lekat dalam kepala dah lagu ni. Hahaha, Dok mano??

No. 3

Couple - Tsara Nabilla

Budak ni seriously need someone to talk with. Kesian aku tengok dia. Aku harap kot2 ada jiran ke adik beradik dia nampak video ni tolong la bagitau kat parents dia. Dia betul2 tak de orang nak sembang kot. Gaya macam pidato. Mintak2 kat sekolah masuk perbahasan ke, pidato ke adik ye. Tapi jangan buat tajuk Couple dah. Akak baling botol kang. Kalau korang boleh bertahan tengok ni, search 'Sedih(apa salah saya) - Tsara Nabilla. Pastu korang tgok la dia menangis selama 6 minit. Jangan menyesal dah la ye.

No.2

Lagu raya

Ni la video lagu raya yang aku wajib pasang berkali2 since raya last year. Eh, ke dua tahun lepas ntah. Yang pasti, memang lawak gila kot, especially yang tengah tu. Expression muka dia priceless. Kawan2 dia lawak. Hehe

No.1

Aidilfitri Dance

The video of the year. Waktu awal2 dengar, memang rasa nak baling botol je kat budak ni. Tapi lama2 dengar, aku rasa aku dah hafal lirik kot. Kalau dengar lagu Fantastic Baby pun mesti aku dalam otak nyanyi guna lirik budak ni. Haha.





Saturday, January 28, 2012

Kegilaan yg tiba2.. memang gila

Aku tak reti bawak motor. Rumah aku x de motor. Family aku tak pernah memiliki motor. Aku tak teringin nak bawak motor. Sebab aku penakut. Drive kete pun aku takut apatah lagi menunggang motosikal. Otak aku suka imagine benda2 menakutkan macam kena langgar lori ke, jatuh motor pastu kena langgar dari belakang, motor kena tahan pastu mat2 rempit macam dalam citer Yusof Haslam datang tahan pastu kacau2 macam la aku hot sangat.

Tapi kalau orang bawak aku, aku relax je. Lagi suka ada la. Macam time duduk rumah sewa dulu, aku gi kelas ngan Yaya. Dia yang merempit, aku seronok je makan angin kat belakang. Tapi nak suruh aku bawak please jangan ye. Aku sanggup jalan kaki.. err, kalau x de anjing la. Kalau ada anjing, aku sanggup dok kat kelas sampai tengah malam pun takpe, sampai ada orang dtg selamatkan aku.

Tapi kan, hari tu ternampak ni dalam iklan Celcom talk-a-thon tu.. aku rasa macam cute sangat.. sapa nak tolong belikan? Dan tolong bawak aku sekali plz.. kira macam driver la, tp bawak vespa je la ek..



Saturday, October 16, 2010

Looklet addiction

Saya ni macam ada kegilaan bermusim tau. Ada time kegilaan main mobile game, ada time kegilaan main online game kat cc.. ada time kegilaan lepak kat mcd or kopitiam untuk online. Mostly it's on game la kan. Kadang2 tu kegilaan main game Yahoo yang beli cd dapat banyak2 game tu. Nak download dpt trial je kan. Baik beli cd, kuar just RM10 dapat berpuluh2 game. Sanggup tu ha.

Tapi this one website ni dah beberapa bulan dah addicted. setiap kali online wajib bukak benda alah ni. Sampai Zahir pun siap sound cakap kalau sehari tak bukak benda alah ni memang tak senang duduk ke? Well, wat to do.. nama pun addicted. Cuba suruh dia cuti smoke sehari jap tengok. Boleh ke tidak.. boleh ke tidak.. boleh ke tidak *buat gaya Datin Wan Abe*Ni la dia addiction saya.. LOOKLET

Ni yang kenalkan benda ni Echa la ni. Dia dok letak gambar kat facebook dia suruh try kan. Sekali try trus addicted. Cuba korang try.. mesti suka..

Korang just create account pastu boleh try2 baju dia. Ni baju real tau.Everyday dia akan update baju2 baru. So, memang tak akan bosan sebab boleh try baju yang cantik2. Model2 dia pun lawa2..Tapi saya suka buat baju pelik2, sampai kadang2 tengok tu tak tau la sapa yang sanggup pakai.

Boleh jugak tukar2 background and effects gambar kite. Memang best and if you love fashion you gonna be addicted to this. Jom main and add saya sebagai friend. Hehe, my user name is leenomiya.